شمارهٔ ۱۳

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی و سوم: در شكر نمودن از معشوق

هر شب که نیاوری شبیخون غمت
بنشینم و خوش همی خورم خون غمت
تو شادبزی که در هوای غم تو
کاری دگرم نماند بیرون غمت

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید