شمارهٔ ۲۶

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب چهلم: در ناز و بیوفائی معشوق

از بس که بخورد خون من بیدادی
بیمار شدم نکرد از من یادی
آنگاه به دست من چه بودی بادی
گر خون دلم بر جگرش افتادی

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید