شمارهٔ ۱۴

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی و دوم: در شكایت كردن از معشوق

تا کی رانی از در خود دربدرم
تا کی سوزی ز آتش هجران جگرم
آخر نظری کن که اگر بعد از این
خواهی که نظر کنی نیابی اثرم

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید