شمارهٔ ۳۳

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی و دوم: در شكایت كردن از معشوق

من با تو بدی نکردم ای بینایی
کاندوه تو میخورم بدین تنهایی
تونیز به اندوه خودم باز گذار
اندوه بر اندوه چه میافزایی

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید