شمارهٔ ۶۰

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی و دوم: در شكایت كردن از معشوق

چه عشوه و دم بود که دلدارنداد
دل برد و به دلبریم اقرار نداد
گفتم که مرا به پیشِ خود بار دهد
از بیرحمی خود دلش بار نداد

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید