شمارهٔ ۱۹

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی‏ام: در فراغت نمودن از معشوق

گفتم که درین غمم بنگذاری تو
خود غم بفزودیم به سر باری تو
وین از همه سخت تر که میزارم من
وز زاری من فراغتی داری تو

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید