شمارهٔ ۲۰

از عطار نیشابوری در مختارنامه - باب سی‏ام: در فراغت نمودن از معشوق

گفتم: شب و روز از تو چرا میسوزم
هر لحظه به صد گونه بلا میسوزم
گفتی: که ترا برای آن میدارم
تا با تو نسازم و ترا میسوزم

نظرات

در حال بارگذاری نظرات

لطفاً صبر کنید...

شاید از این چشمه نیز بنوشید